CR-V

Osiągi CR-V

Przyszłość na wyciągnięcie ręki

Osiągi, które wydają się przeczyć zasadom matematyki. Niezwykle dynamiczny silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 l rozwija większą moc z tej samej pojemności.

Chcesz się przenieść w czasie?

Honda CR-V z przedniej perspektywy.

Wsiądź za kierownicę nowej Hondy CR-V i odkryj najnowsze innowacje, które zwiększają przyjemność jazdy i podnoszą standardy prowadzenia samochodu.

Jedź tam, gdzie chcesz

Honda CR-V poradzi sobie w każdych warunkach.

Honda CR-V z profilu z ilustracją układu napędu na przednie koła.

Podczas jazdy w normalnych warunkach samochód wykorzystuje napęd na dwa koła.

Moc, na którą Cię stać

Dokładnie przeanalizowaliśmy, w jakich sytuacjach użytkownicy korzystają z napędu 4WD. Nasz innowacyjny układ napędu 4WD gwarantuje niższe zużycie paliwa, ponieważ włącza się dopiero w momencie, gdy czujniki prędkości obrotowej poszczególnych kół wykryją spadek przyczepności. Dzięki temu dysponujesz maksymalną przyczepnością wtedy, gdy tego naprawdę potrzebujesz. W pozostałych przypadkach korzystasz wyłącznie z napędu na jedną oś, oszczędzając paliwo.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Wszystkie wersje Hondy CR-V zapewniają optymalną przyczepność, stabilność i zwrotność. Dzieje się tak, ponieważ są wyposażone w innowacyjny system kontroli stabilności jazdy (VSA), w skład którego wchodzi kilka systemów podnoszących bezpieczeństwo jazdy.

Honda CR-V z lotu ptaka z ilustracją systemu VSA.

System kontroli stabilności jazdy (VSA) zwiększa przyczepność, stabilność i zwrotność samochodu.

Honda CR-V z profilu z ilustracją układu napędu na przednie koła.

Po wjechaniu w teren uruchamia się tryb napędu na cztery koła.

Dynamika bez wpływu na środowisko naturalne

Nowy silnik 1,6 i-DTEC rozwija większą moc, ale nie zużywa większej ilości paliwa. Jednostka napędowa powstała w oparciu o technologię Earth Dreams.

Nowy silnik 1,6 i-DTEC jest dostępny w modelu CR-V z napędem na cztery koła. Jednostka rozwija moc 160 KM i moment obrotowy 350 Nm, a emisja CO2 wynosi niespełna 129g/km (wersja z ręczną skrzynią biegów) lub 134 g/km (wersja z automatyczną skrzynią biegów). Takie osiągi gwarantują nadwyżkę mocy i momentu przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa.

Silnik przyszłości

Już nie musisz wybierać między osiągami a ekonomią.

Naszym celem jest zapewnienie maksymalnej satysfakcji z jazdy przy minimalnym wpływie na środowisko naturalne. Oto jednostka z serii Earth Dreams Technology, która łączy zużycie paliwa z doskonałymi osiągami. To prawdziwy silnik przyszłości.

Zbliżenie na logo Honda Earth Dreams.

Jaki silnik napędza Twój samochód?

Wybierz wersję 2WD lub 4WD - następnie zmodyfikuj samochód wedle swoich potrzeb

2WD

Dzięki nowoczesnym technologiom, które pozwalają zmniejszyć zużycie paliwa, wersja z napędem na dwa koła rozwija moment obrotowy 300 Nm przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie 119 g/km*. Wersja jest wyposażona w sześciobiegową, ręczną skrzynię biegów.

4WD

Jeżeli często podróżujesz i pokonujesz długie trasy, rozważ oszczędny, wysokoprężny silnik i-DTEC. Wersje z układem napędu 4WD mogą być wyposażone w 6-biegową przekładnię manualną, 5-biegową (silnik benzynowy) lub 9-biegową (diesel 160KM) przekładnię automatyczną.

*Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą z testów laboratoryjnych wykonanych zgodnie z oficjalnymi dyrektywami Unii Europejskiej i mają charakter poglądowy. Rzeczywiste zużycie paliwa może różnić się od podanego.

CR-V - widok z przodu Ilustracja przedstawiająca silnik.
Silnik
Moc maksymalna
Średnie zużycie paliwa*
Emisja CO₂
2WD
  • 1.6
  • Skrzynia manualna
  • Silnik wysokoprężny
120 KM / 4000 obr/min 4,4 - 4,5 l/100km 115-119 g/km
  • 2.0
  • Skrzynia manualna
  • Silnik benzynowy
155 KM / 6500 obr/min 7,2 l/100 km 168 g/km
4WD
  • 1.6
  • Skrzynia manualna
  • Silnik wysokoprężny
160 KM przy 4000 obr./min 4,9-5,1 l/100 km 129-133 g/km
  • 1.6
  • Skrzynia automatyczna
  • Silnik wysokoprężny
160 KM przy 4000 obr./min 5,1-5,3 l/100 km 134-139 g/km
  • 2.0
  • Skrzynia manualna
  • Silnik benzynowy
155 KM / 6500 obr/min 7,4-7,6 l/100 km 173-177 g/km
  • 2.0
  • Skrzynia automatyczna
  • Silnik benzynowy
155 KM / 6500 obr/min 7,5-7,7 l/100 km 175-179 g/km

Optymalna moc

Ekonomia „Power plus” oznacza optymalne osiągi.

Nowa 9-biegowa skrzynia biegów

Innowacyjny silnik o pojemności 1,6 l może współpracować z nowymi, 9-biegowymi automatycznymi skrzyniami biegów. Dziewięć przełożeń oznacza dostępność optymalnego biegu w każdej chwili i korzystnie wpływa na płynność przyspieszania i zwalniania. W rezultacie silnik osiąga większą dynamikę, zużywa mniej paliwa i emituje mniej spalin.

Bezkonkurencyjne osiągi

Wysokoprężny silnik 1,6 i-DTEC stanowi optymalny kompromis między osiągami a ekonomią. Dostępny w wersji 120 KM (z układem napędowym 2WD) i 160 KM (z układem napędowym 4WD), oferuje niezwykłą dynamikę, której nie można porównać z żadnym innym dieslem. Jednostka napędowa generuje moment obrotowy na poziomie 350 Nm, a emisja CO2 kształtuje się na poziomie 115g/km.

Honda CR-V - zbliżenie przedstawiające dźwignię zmiany biegów.
Honda CR-V z przedniej perspektywy. Górska/miejska sceneria.

Benzynowy silnik 2,0 i-VTEC o mocy 155 KM jest wyposażony w elektronicznie sterowany układ zmiennych faz rozrządu, który optymalizuje moc przy wysokiej prędkości obrotowej i zużycie paliwa przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Jednostka napędowa może współpracować z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów (napęd 4WD) lub 6-biegową ręczną skrzynią biegów (napęd 2WD lub 4WD).

Zobacz, ile możesz oszczędzić

Funkcja Eco Assist wspomaga ekonomiczną jazdę.

Przycisk Econ optymalizuje zużycie paliwa samochodu i powoduje, że emituje on minimalną ilość CO2 (nawet 119 g/km). Zestaw wskaźników Hondy CR-V informuje również kierowcę o ekonomicznym stylu jazdy, zmieniając kolor od niebieskiego do zielonego. Dzięki temu z czasem nauczysz się jeździć ekonomicznie.

Honda CR-V - zbliżenie przedstawiające przycisk Eco.

Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

Co jest najważniejszym elementem każdego samochodu marki Honda? Jego pasażerowie. Najnowsza Honda CR-V wyznacza nowe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa.

Model jest wyposażony w system aktywnego hamowania w ruchu miejskim (standardowe wyposażenie wersji Comfort), który monitoruje pojazdy znajdujące się z przodu i ostrzega o ryzyku kolizji, dając kierowcy czas na reakcję. Ponadto pojazd może być wyposażony w system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu, który pomaga utrzymać zajmowany pas ruchu. Bezpieczeństwo podnosi również zaawansowany system ostrzegania o ryzyku zderzenia czołowego, który monitoruje otoczenie pojazdu i pozwala uniknąć wypadku.

Honda CR-V - zbliżenie przedstawiające przyciski systemu LKAS oraz wyświetlacz i-MID.
Honda Civic Hatchback z ilustracją systemu LKAS.

Najbezpieczniejsza Honda CR-V

Honda CR-V to perfekcyjna stylistyka, ale również najwyższy poziom bezpieczeństwa. Dowodem jest pięć gwiazdek uzyskanych w testach Euro NCAP.

Honda CR-V - szkielet nadwozia z lotu ptaka.

Inteligentna ochrona

Kontrolowane strefy zgniotu pochłaniają część energii podczas zderzenia, minimalizując skutki kolizji i obrażenia pasażerów.

Inteligentne poduszki powietrzne

Przednie poduszki powietrzne są wyposażone w dwustopniowe napełniacze, co umożliwia dostosowanie ich objętości do siły uderzenia. Boczne kurtyny powietrzne chronią kierowcę i pasażerów w przypadku uderzeń w bok pojazdu.

Elektryczny układ wspomagania kierownicy z dynamiczną regulacją siły wspomagania (MA-EPS)

Układ wykrywa niestabilność samochodu w warunkach niskiej przyczepności zarówno podczas skręcania, jak i hamowania. Układ automatycznie sugeruje kierowcy, w którą stronę należy obrócić kierownicę, aby utrzymać pożądany tor jazdy.

System awaryjnego hamowania (ESS)

System automatycznie uruchamia hamulce i włącza światła awaryjne, gdy wykryje hamowanie awaryjne, aby zasygnalizować gwałtowne hamowanie kierowcom samochodów jadących z tyłu.

Bezpieczeństwo pieszych

Budowa przedniej części nadwozia Hondy CR-V powoduje, że ta część samochodu pochłania energię uderzenia w przypadku potrącenia pieszego.