Opinie i Referencje

Nasze Referencje - czyli Opinie naszych Klientów

 

W tym miejscu mogą Państwo przeczytać opinie naszych Klientów.

Klienci Hondy mają możliwość skomentowania pracy salonu w ankietach HCSI (Honda Customer Satisfaction Index) przeprowadzanych przez niezależny Instytut Badawczy TTR Group GmbH z Frankfurtu.

 

Ankieta pozwala dogłębnie ocenić dwa główne aspekty naszej działalności:

- sprzedaż nowych samochodów,

- wizytę w serwisie.

 

Niezależnie od pytań zamkniętych ankieta daje też możliowość napisania komentarza.

 

Oto, za co Klienci cenią Honda Plaza:  

W Państwa serwisie zawsze byłem dobrze obsłużony. Dokładnie zostałem poinformowany o przebiegu serwisu. Zawsze chętnie do Państwawrócę. Pozdrawiam."

Pan Tomasz z Lublina

 

 

"... jestem zadowolony ... to już moja trzecia Honda :) Dwie poprzednie mnie nie zawiodły ...więc wybrałem też Hondę jako kolejne auto."

Pan Mariusz z Warszawy

 

 

"Cenię Państwa salon głównie za profesjonalną obslugę i wykonywanie usług na czas (w ustalonym czasie i terminie)."

Pani Mariola z Warszawy

 

 

"Samochód, marka i salon na bardzo wysokim poziomie. Tak trzymać." 

Pan Tomasz Rutkowski z Warszawy

 

 

"Ogólnie bardzo wysoka jakość obsługi Klienta w porównaniu z salonami innych marek.Terminowość i uprzejmość doradców serwisowych. Brak poczucia pośpiechu podczas załatwiania kwestii serwisowych. Doradca ma czas na wyjaśnienie wątpliwości, objaśnienia itp."

Państwo Katarzyna i Sebastian z Warszawy

 

 

Ponieważ zawsze recepcja jest uprzejma i stara się umówić termin o jaki proszę. Zawsze jestem bardzo grzecznie i kompetentnie obsłużona i mimo zwykle wielu moich pytań cierpliwie i dokładnie jest mi wszystko wyjaśniane. Po wykonaniu usługi serwisowej - nawet jeśli jest to tylko wymiana opon -zawsze odbieram samochód bardzo, bardzo czysty (karoseria i wnętrze), a osoba mnie obsługująca podstawia lśniący samochód, podaje kluczyki i piękną różę więc jak można nie być zadowolonym. Kwiatek, niby mała rzecz, ale dopełnia uczucia sympatii. Z usług tego dealera korzystam już 6 lat i moja ocena jest wciąż taka sama."

Pani Grażyna z Warszawy

 

 

Termin przeglądu dogodny dla mnie. Części dostępne "od ręki". Miła obsługa. Dowolne formy płatności: gotówka i karta (brak jedynie możliwości przelewu dla klientów indywidualnych)." 

Pan Wojciech z Józefosławia

 

 

"Szybko, terminowo, elastycznie, blisko mojego miejsca pracy, solidnie."

Pan Marcel z Warszawy

 

 

"Bardzo profesjonalne podejście do klienta, widać że personel jest przeszkolony również z radzenia sobie w trudnych sytuacjach. U dealera można zarówno dokonać przeglądu jak i ubezpieczyć samochód co miało dla mnie znaczenie."

Pan Marek ze Skierniewic

 

 

"Po prostu nie mam zastrzeżeń. Usługa wykonana profesjonalnie, bez zastrzeżeń. Możliwość poczekania na miejscu, w bardzo dobrych warunkach, w dość cichej atmosferze pozwalającej na skupienie nad pracą, jaką sobie przygotowałem na ten czas. Możliwość wypicia kawy/herbaty. Znakomity kontakt z obsługą." 

Pan Leszek z Warszawy

 

 

"...nie mam zastrzeżeń do zakupionego samochodu jak również do jego serwisowania."

Pani Magdalena z Warszawy

 

 

"Pierwszorzędna obsługa i podejście do klienta, perfekcyjne wykonanie usługi, kosztorys jasny i zgodny z wcześniejszymi ustaleniami. Wykryto usterkę o której nie wiedziałem, a części do jej naprawy były na miejscu i cena przystępna. Bardzo miła atmosfera w salonie."

Pan Tomasz z Warszawy