Ubezpieczenie

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Honda Plaza i rozumiejąc ich potrzeby proponujemy dostosowane do Państwa potrzeb pakiety ubezpieczeniowe.

 

Jeśli chcecie mieć Państwo pewność dobrze ulokowanych pieniędzy w zakresie ubezpieczenia komunikacyjnego Waszego samochodu lub motocykla, zachęcamy do wybrania ubezpieczenia w pełnym zakresie (AC/OC/NW/ASSISTANCE/ZK) przygotowanego specjalnie dla Klientów Honda Plaza w jednej z pięciu wiodących firm ubezpieczeniowych na rynku: HESTIA, ALLIANZ, PZU, GENERALI, BENEFIA.

 

Oferowane przez nas pakiety ubezpieczeniowe są skonstruowane tak, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, którzy cenią sobie również najwyższe standardy jakości i obsługi.

 

Przy ubezpieczeniu Państwa pojazdu pełną ofertę znajdziecie na miejscu w salonie Honda Plaza. Nasz przedstawiciel zaoferuje kompleksową ofertę towarzystw ubezpieczeniowych. Opłatę za składkę ubezpieczeniową możecie Państwo uiścić gotówką, kartą lub przelewem.

 

  

Ubezpieczenie samochodu może zostać przedłużone po roku na kolejne 12 miesięcy (aż do 10 roku eksploatacji pojazdu), a o aktualnej wartości pojazdu jak i o upływie terminu ubezpieczenia poinformuje Państwa nasz przedstawiciel.

 

Ubezpieczenie motocykla może zostać przedłużone po roku na kolejne 12 miesięcy (aż do 8 roku eksploatacji pojazdu), a o aktualnej wartości pojazdu jak i o upływie terminu ubezpieczenia poinformuje Państwa nasz przedstawiciel.

 

 

Oferta specjalna w salonie Honda Plaza!

Oferujemy Państwu możliwość zawarcia ubezpieczenia majątkowego domów i mieszkań w TU Generali SA, na wypadek następstw nieszczęśliwych zdarzeń losowych, tj.:

  • Pożar
  • Kradzież
  • Zalanie

 

Zachęcamy do zapoznania się z ofertę ubezpieczeń majątkowych w Honda Plaza.

 

To się opłaca!

 

 

 

Gwarancja

  • Gwarancja podstawowa 3 lata lub 100 000 km, w zależności co pierwsze nastąpi.

    Gwarancja obejmuje każdą usterkę wynikającą z wad materiałowych lub wykonawczych a ujawnioną w czasie 3 lat lub do osiągnięcia przebiegu 100 000 km, w zależności co pierwsze nastąpi.

  • Gwarancja na powłokę lakierniczą 3 lata bez względu na przebieg.

    Korozja powierzchniowa ujawniona na widocznych, zewnętrznych powierzchniach nadwozia pojazdu a wynikła z wady materiałowej lub błędu wykonania, objęta jest 3-letnią gwarancją, bez względu na przebieg.

    Gwarancją na powłokę lakierniczą nie są objęte: płyta podłogowa, powierzchnie wewnętrzne nadwozia, podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy, zespoły i elementy komory silnikowej, części mocujące, powierzchnie pod zderzakami, listwami i osłonami, uszkodzenia powłoki lakierowanej spowodowane eksploatacją pojazdu.

  • Gwarancja na układ wydechowy 5 lat bez względu na przebieg.

    Perforacja układu wydechowego powstała z powodu korozji objęta jest 5-letnią gwarancją, bez względu na przebieg.
    Gwarancją na układ wydechowy nie są objęte: deflektory tłumika, osłony termiczne oraz wewnętrzna struktura katalizatora.

  • Gwarancja na korozję perforacyjną 12 lat bez względu na przebieg.

    Gwarancja obejmuje efekty korozji perforacyjnej blach nadwozia pojazdu (tzn. przerdzewienie na wylot blach poszycia nadwozia od wewnątrz na zewnątrz) wynikłe z wad materiałowych lub wykonawczych, a ujawnione w czasie 12 lat, bez względu na przebieg.

    Gwarancją na korozję perforacyjną nie są objęte: korozja inna niż perforacyjna, korozja powstała na skutek mechanicznego uszkodzenia powłoki lakierowanej (m.in. odpryski od uderzeń kamieni, zadrapania, obtarcia krawędzi), korozja akcesoriów i dodatkowego wyposażenia, tarcze kół, elementy ozdobne oraz perforacja będąca wynikiem źle wykonanej wcześniejszej naprawy blacharsko-lakierniczej. Każde powstałe uszkodzenie powłoki lakierowanej podczas eksploatacji powinno być natychmiast naprawione na koszt właściciela. Jeśli właściciel pojazdu nie dokona naprawy zauważonego uszkodzenia, to ewentualna perforacja uszkodzonego miejsca nie będzie objęta gwarancją.

  • Gwarancja na elementy podwozia 10 lat bez względu na przebieg.

    Gwarancja obejmuje efekty korozji perforacyjnej wymienionych elementów ujawnione w czasie 10 lat, bez względu na przebieg.

    Gwarancja 10 lat nie obejmuje takich elementów zawieszenia jak: przeguby kulowe, tuleje zawieszenia, amortyzatory, sprężyny, łożyska oraz części, które uległy zużyciu eksploatacyjnemu. Wyłączone z tej gwarancji są również tarcze hamulcowe i inne części pokryte delikatną korozją powierzchniową, mogące być przyczyną hałasów oraz elementy uszkodzone w wyniku wypadku lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.

    Elementy podwozia:

    • Wahacze zawieszenia
    • Belki zawieszenia
    • Wsporniki boczne ramy pomocniczej
    • Półosie napędowe
    • Sztywne przewody hamulcowe
    • Sztywne przewody paliwowe
    • Zbiornik paliwa (stalowy) 
  • Gwarancja na elementy napędu hybrydowego IMA 5 lat lub 100 000 km, w zależności co pierwsze nastąpi.*

    Gwarancja obejmuje każdą usterkę funkcjonalną części składowych napędu hybrydowego IMA, wynikającą z wad materiałowych lub wykonawczych a ujawnioną w czasie 5 lat lub do osiągnięcia przebiegu 100 000 km, w zależności co pierwsze nastąpi.

    Części składowe IMA:

    • Stojan silnika elektrycznego
    • Wirnik silnika elektrycznego
    • Moduł monitorowania stanu baterii
    • Moduł przetwornika mocy silnika elektrycznego
    • Zespół baterii
    • Moduł sterujący silnika elektrycznego
    • Moduł sterujący baterii
    • Przetwornik DC-DC

    * Civic Hybrid, Insight rok modelowy 2010: 8 lat lub 160 000 km, w zależności co pierwsze nastąpi.