Salon Honda Plaza na szczycie Rankingu Salonów

dodano: 05.07.2012

Tygodnik AutoŚwiat jest organizatorem corocznego Wielkiego Testu Salonów Samochodowych. Tym razem przetestowano 357 salonów w całej Polsce.

 


Podobnie jak co roku test został przeprowadzony metodą "tajemniczy klient". Wytypowane przez tygodnik  AutoŚwiat osoby, wcielały się w rolę klienta zainteresowanego zakupem nowego samochodu. Do testu wybrano 17 marek samochodów nowych oferowanych na naszym rynku . 

 

Poza wyglądem salonu i ekspozycją samochodów tajemniczy klient oceniał przede wszystkim jakość i fachowość obsługi, w tym: sposób prezentacji samochodu, poziom obsługi sprzedawcy oraz jego wiedzę na temat odpowiedniego modelu samochodu.

Ponadto do oceny salonu zaliczała się także możliwość odbycia jazdy próbnej oraz sposób jej przeprowadzenia.

 


Salon Honda Plaza otrzymał w sumie 180 pkt. i tym samym zajmuje PIERWSZE MIEJSCE W WARSZAWIE!

 

Warto przypomnieć, iż wynik ten jest powtórzeniem sukcesu z roku 2011, 2010 i 2009.

 

Wysoki standard obsługi Klienta, dbałość o wizerunek salonu oraz wsłuchiwanie się w głos Klienta są podstawą zasad obowiązujących w salonie Honda Plaza.

 

Więcej w magazynie Auto Świat Nr 27 (877) z 2 lipca 2012