Opinie

NAJNOWSZE

  • 24.02.2016
    przez kilkanaście lat korzystania z salonu sprzedaży i serwisu Honda Plaza zawsze byłem w pełni usatysfakcjonowany
  • 24.02.2016
    Wszystko było w porządku.
  • 23.02.2016
    Odpowiedzi na liczne w/w pytania są dostatecznym uzasadnieniem!
  • 22.02.2016
    na dzień dzisiejszy mając porównanie z innymi warsztatami tak uważam
  • 22.02.2016
    Usterka została prawidłowo zdiagnozowana i naprawiona.
  • 20.02.2016
    Miła obsługa,wygodna lokalizacja serwisu porządne auto, ciekawe miejsce.
  • 20.02.2016
    Z powodu braku jakichkolwiek problemów i negatywnych odczuć.
  • 18.02.2016
    Nie mam żadnych uwag co do całego procesu związanego z serwisem. Wszystko przebiegło bardzo szybko i bez problemów
  • 18.02.2016
    Podane wyżej oceny dotyczą tylko ostatniej wizyty. Nie mam żadnych negatywnych ocen tej wizyty.
  • 18.02.2016
    Ponieważ nie ma takiego problemu z którego byście sobie nie dali rady.
  • 18.02.2016
    Umówienie terminu ok, przyjęcie, omówienie i weryfikacja usterki ok, miły zespół serwisu i handlowców.
  • 17.02.2016
    nie mam uwag
  • 17.02.2016
    Przyjechałem bez umówienia, naprawę wykonano na poczekaniu.
  • 15.02.2016
    Jeżdżę samochodami Honda od wielu lat. Nie sprawiły mi dotąd złych niespodzianek. Jeśli chodzi o serwis to skorzystałam kiedyś z nieautoryzowanego zakładu i nie oceniono mi prawidłowo usterki dlatego wolę teraz wybierać autoryzowany serwis.
  • 14.02.2016
    miła atmosfera, profesjonalna obsługa, nastawienie na klienta, pełna chęć pomocy
  • 11.02.2016
    Miła, fachowa i terminowa obsługa
  • 10.02.2016
    Nie malem zadnych problemow
  • 05.02.2016
    Jak na samym początku zaznaczyłem samochód powierzam tylko profesjonalistom. A na terenie Warszawy Honda Plaza jest jedyną tego typu stacją. Żaden inny serwis nie może równać się z HP
  • 03.02.2016
    Jest to kolejna wizyta w serwisie i za każdym razem nie mam zastrzeżeń ani uwag do jego funkcjonowania.
  • 03.02.2016
    jestem zadowolony z jakości obsługi, wykonanych usług oraz ze swojego samochodu Honda CRV

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main