Osiągi Hondy Civic Tourer

Płynna jazda

Silnik benzynowy czy Diesel? Inspirujący. Każda wersja to gwarancja bezproblemowej jazdy przez setki tysięcy kilometrów.

Poznaj swojego nowego partnera w podróży.

Honda Civic Tourer z przodu.

Sportowy rodowód, innowacyjne rozwiązania techniczne i wyjątkowo niskie zużycie paliwa – nowa Honda Civic Tourer zapewnia płynną jazdę dającą mnóstwo satysfakcji.

Radość z jazdy

Przygotuj się na sportowe emocje i perfekcyjne właściwości jezdne w każdych warunkach.

Honda Civic Tourer zachwyci każdego kierowcę. Będziesz oczarowany zwrotnością, przyczepnością i właściwościami jezdnymi tego kombi. Chociaż prawdę powiedziawszy... właśnie tego powinieneś się spodziewać po Hondzie Civic.

Zaprojektowany na rynek Europy

Nadwozie Hondy Civic Tourer jest kompaktowe i eleganckie, a samochód oferuje bezkonkurencyjne właściwości jezdne – to model na miarę współczesnej Europy. Sprawdziliśmy go w najtrudniejszych i najbardziej różnorodnych warunkach, jakie występują na kontynencie. Dopracowaliśmy do perfekcji najdrobniejsze szczegóły i systemy, aby stworzyć samochód, który będzie gotowy na wszystko.

Maksymalna przyjemność z jazdy, bez względu na drogę

Niezależnie od tego, czy wybierasz się w daleką podróż, czy musisz przejechać tylko kilka ulic, system zaawansowanego tłumienia zawsze usprawni Twoją jazdę.

Zbliżenie przedstawiające dźwignię zmiany biegów.

Przycisk w pobliżu dźwigni zmiany biegów ułatwia włączanie systemu.

Dzięki niemu Honda Civic Tourer prowadzi się niezwykle płynnie w każdych warunkach. System zaawansowanego tłumienia występuje opcjonalnie. Umożliwia wybór trybu pracy zawieszenia w zależności od upodobań kierowcy.

Jak to działa

System dysponuje trzema trybami pracy: trybem komfortowym, normalnym i dynamicznym. Wystarczy wybrać tryb, który najlepiej pasuje do stylu jazdy, prędkości i typu nawierzchni, a system adaptacyjnego tłumienia automatycznie dostosuje charakterystykę pracy zawieszenia.

Panel sterowania systemu adaptacyjnych amortyzatorów, zbliżenie

System adaptacyjnych amortyzatorów pozwala dostosować właściwości jezdne do własnych potrzeb.

Honda Civic Tourer, widok z tyłu, z prawej strony Ujęcie plenerowe.

Nowoczesna technologia

Zaawansowana i skuteczna – technologia Earth Dreams gwarantuje niespotykane osiągi silnika.

Honda Civic Tourer może być wyposażona w najnowocześniejszą jednostkę napędową – kompaktowy silnik wysokoprężny i-DTEC o pojemności 1,6 litra. Zaprojektowany z wykorzystaniem technologii Earth Dreams, innowacyjny silnik jest najlżejszy i najcichszy w swojej klasie. Został zaprojektowany w taki sposób, aby perfekcyjnie łączyć niskie zużycie paliwa z doskonałymi osiągami.

Wyjątkowe osiągi są również zasługą systemu Eco Assist, który informuje kierowcę o bieżącym stylu jazdy za pośrednictwem kolorowych lampek kontrolnych. Wyświetlacz jest także wyposażony we wskaźnik sugerujący optymalny moment zmiany biegu, co pozwala zmniejszyć zużycie paliwa.

Honda Civic Tourer, widok z przodu, prawa strona. Ujęcie plenerowe.

Jaki silnik napędza Twój samochód?

Wybierz silnik do swojej Hondy Civic Tourer - następnie zmodyfikuj go samochód wedle własnego uznania.

Samochód może być wyposażony w ręczną lub w automatyczną, pięciobiegową skrzynię biegów (przekładnia automatyczna występuje wyłącznie w wersji napędzanej silnikiem benzynowym). Inteligentny system zmiennych faz rozrządu zapewnia wyjątkowe osiągi przy minimalnym zużyciu paliwa.

Honda Civic Tourer stojąca przodem, obok ilustracja z silnikiem.
Silnik
Średnie zużycie paliwa
Emisja CO₂
Moc maksymalna
  • 1.8
  • Skrzynia manualna
  • Silnik benzynowy
6,2-6,4 l/100 km 146-149 g/km 142 KM przy 6500 obr/min
  • 1.8
  • Skrzynia automatyczna
  • Silnik benzynowy
6,5-6,6 l/100 km 153-155 g/km 142 KM przy 6500 obr/min
  • 1.6
  • Skrzynia manualna
  • Silnik benzynowy
3,8-3,9 l/100 km 99-103 g/km 120 KM przy 4000 obr/min

System rozpoznawania znaków drogowych

Im więcej wiesz, tym jesteś bezpieczniejszy.

Zbliżenie systemu rozpoznawania znaków drogowych.

System może równocześnie pokazać ikony dwóch znaków drogowych.

Ile razy zdarzyło Ci się przeoczyć ważny znak drogowy? System rozpoznawania znaków drogowych (TSR) automatycznie rozpoznaje znaki drogowe i wyświetla ich ikony na wyświetlaczu wielofunkcyjnym. Dzięki temu zawsze wiesz, jaki znak właśnie minąłeś.

Technologia, na którą możesz liczyć

System rozpoznawania znaków drogowych pozwala skoncentrować uwagę na tym, co jest ważne - na drodze. Wyświetlacz wielofunkcyjny może równocześnie pokazać ikony dwóch znaków drogowych. To zupełnie tak, jakbyś dysponował drugą parą oczu.

Wyświetlacz i-MID, zbliżenie

Dzięki wyświetlaczowi i-MID obsługa jest bardzo prosta.

Honda Civic Tourer, widok z tyłu, z prawej strony, a także widok z tylnego półprofilu, oraz ilustracja z systemem rozpoznawania znaków drogowych.

System rozpoznawania znaków drogowych automatycznie wykrywa znaki i pokazuje je na wyświetlaczu i-MID.

System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach

System wczesnego ostrzegania podnosi bezpieczeństwo podczas wyprzedzania.

Honda Civic 5D widziana od przodu dzięki systemowi monitorowania martwego pola.

Radarowy system monitorowania martwego pola wykrywa pojazdy, których możesz nie dostrzec w lusterkach.

Niedostrzeżenie innego samochodu, który zostanie zasłonięty przez słupek drzwi, może doprowadzić do nerwowej i niebezpiecznej sytuacji. Z tego powodu opracowaliśmy radarowy system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, który automatycznie wykrywa i sygnalizuje obecność pojazdów znajdujących się poza strefą widzenia.

Wskaźnik w bocznym lusterku, zbliżenie

Dodatkowym zabezpieczeniem są wskaźniki w lusterkach bocznych.

Widok z góry dwóch Hond Civic z ilustracją działania systemu monitorowania martwego pola.

System monitorowania martwego pola ostrzega, gdy w niewidocznej strefie znajdzie się inny pojazd.

System aktywnego hamowania w ruchu miejskim

Wiele kolizji ma miejsce podczas jazdy z małą prędkością.

Często stłuczki zdarzają się podczas jazdy po parkingu lub podczas podjeżdżania pod dom. System aktywnego hamowania w ruchu miejskim (CTBA) wykorzystuje wiązkę laserową do monitorowania drogi znajdującej się przed pojazdem. Gdy wystąpi ryzyko kolizji, system automatycznie uruchamia hamulce pojazdu.

Honda Civic Tourer z tyłu Ilustracja przedstawiająca samochód w mieście.

Spokój w standardzie

Inżynierowie Hondy rozumieją, że bezpieczeństwo to przede wszystkim gotowość do poruszania się w każdych warunkach. Kierowca może korzystać z wielu systemów podnoszących bezpieczeństwo, które zapobiegają niebezpiecznym sytuacjom na drodze.

Honda Civic Tourer, widok z przodu, z prawej strony

System automatycznych świateł drogowych

System ocenia panujące warunki i automatycznie włącza światła drogowe, gdy jest to konieczne.

Zaawansowany projekt nadwozia

Szkielet nadwozia pochłania energię uderzenia i rozprasza ją z dala od pasażerów. Technologia minimalizuje również uszkodzenia w samochodzie, z którym nastąpiła kolizja.

Układ elektronicznego rozdziału siły hamowania

Stanowi uzupełnienie układu ABS i umożliwia precyzyjne sterowanie ciśnieniem w przednich/tylnych zaciskach hamulcowych w zależności od rozkładu masy pojazdu.

System monitorowania ciśnienia w oponach

Oponę można przebić w każdej chwili. Właśnie dlatego system monitorowania ciśnienia w oponach stale kontroluje ciśnienie powietrza w oponach i sygnalizuje kierowcy ewentualny spadek.

Poduszki powietrzne

Honda Civic Tourer jest wyposażona w komplet poduszek powietrznych: przednie poduszki kierowcy i pasażera oraz boczne kurtyny powietrzne. Poduszki powietrzne znacząco podnoszą bezpieczeństwo pasażerów w przypadku uderzenia z każdej strony.

System sygnalizacji awaryjnego hamowania

W przypadku nagłego hamowania światła awaryjne zaczynają szybko migać, ostrzegając kierowców samochodów jadących z tyłu. System znacząco zmniejsza ryzyko uderzenia w tył pojazdu.

System wspomagania ruszania pod górę

System utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym podczas ruszania pod górę, zapobiegając staczaniu się samochodu.

System kontroli stabilności jazdy

Innowacyjna technologia, która zapobiega poślizgowi i zmianie toru jazdy podczas gwałtownego hamowania.

System ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu

Wykrywa linie wyznaczające pasy ruchu i sygnalizuje wzrokowo i dźwiękowo, że pojazd zjeżdża ze środkowej części pasa ruchu bez włączonego kierunkowskazu.